McDonald’s е една от най-популярните марки в света и логото ѝ е сред най-разпознаваемите. Зад златното М обаче се крие и нещо друго. То може да бъде асоциирано и с женски гърди.
BBC отбеляза, че това е било забелязано от ръководните кадри на McDonald’s през 60-те години на миналия век. Компанията е пожелала да смени логото си, но Луис Ческин, дизайн консултант и психолог в McDonald’s по онова време, посъветвал формата да не се променя поради психологическото въздействие.
Предвид един от предишните рекламни лозунги на компанията „Почивна нощ за мама“ връзката между двете заоблени дъги и женските гърди е повече от ясна. Логото поражда подсъзнателното желание да посетите това място и да се нахраните добре, казват рекламните психолози, като особено силно е това влияние на подсъзнателно ниво върху мъжете и децата.
Предвид тези факти, вече едва ли ще гледате на логото на McDonald’s със същите очи.