Собственик на фризьорски салон във Велре, в нидерландската провинция Лимбург, измисли иновативен начин да поддържа прическите на клиентите си през пандемията – подстригва ги по интернет, съобщи сайтът Netherlands Time.
„Трябва да измислиш нещо, за да имаш някакви приходи. Иначе няма да издържа дълго“, призна Тибо Висчедек пред местно радио.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет. Това не е толкова абсурдно, колкото звучи, но е необходим асистент.
Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата. В уговорения час фризьорът дава инструкции за всяко движение по видеовръзка, като прави демонстрация на кукла.
„Наистина е приятно да видиш колко ентусиазирани са хората“, добави фризьорът. „Те се захващат с подстригването и им е приятно.“
Фризьорът не прави виртуалните сеанси само за забавление. Професионалната асоциация на фризьорите в Нидерландия предупреди, че скоро много професионалисти от този бранш ще банкрутират.