Татуировките, от които татуистите са се отегчили тотално

Любопитно

Татуировките са били използвани като форма на себеизразяване от векове и това, което решите да изобразите за постоянно върху тялото ви, казва много за това какъв сте като човек. Оказва се, че много от татуистите смятат, че изборът ви за дизайн на татуировка е, да кажем, скучен. Някои от тях споделят кои са най-популярните искания на клиентите, от които са се отегчили.

Татуировките, както всичко останали, минават през различни тенденции и мании. В Англия един татуист си спомня, че прекарал едно цяло лято, рисувайки на хората джобни часовници, заобиколени от рози.

„Най-лошото е, когато някой каже, че иска джобен часовник и рози и продължи с „Имам идея как да го направим специален и уникален“, а аз им отвръщам „Искате часовника да показва часът на раждането на вашето дете?“ и те са изумени как съм могъл да се сетя.“

Всъщност, опитите нещо да се превърне в неповторимо, са доста по-сложни, отколкото си мислят повечето клиенти.

„Аз съм от остров и ми е адски трудно да „уникални“ морски ръкави, когато всеки пети има такъв.“

Убеждаването на хората, че не искат татуировка на китайска или японска дума, също е доста трудоемко.

Тенденцията с часовниците е заменена от футуристични изображения на лъвове с корони при мъжете, които искат да се чувстват като крале. Друг популярен избор са горските пейзажи по крайниците. Тях един от татуистите определя като „новите племенни татуировки“. Най-честият източник на разочарование по темата е знакът за безкрайност. Бонус точки носят, ако символът включва перо или дума като „вярвам“.

Птици, символът на смъртта от Хари Потър и вариациите на „живей, смей се, обичай“ също попадат в тази категория. Въпреки това, един от артистите си спомня урока на своя ментор:

„Това е вашата зона на комфорт. Винаги ще има момчета, които ще искат такива татуировки. И независимо колко отегчени сте от тях, те са тези, които ви плащат сметките.“

Весела е от онези хора, чието чувство за хумор може да те разсмее до сълзи и да те разплаче до смях. Завършила е право, но всячески се опитва да избягва тази сфера. Работила е в едни от най-гледаните риалити формати като „Big Brother“ и „Фермата“.

Мъжката зона