В края на месец август Радио FM+ даде старт на традиционната кампания „Убий скоростта, спаси дете“. По време на най-активния за пътуване период и наближаването на първия учебен ден, медията инициира поредица от събития, с ясна и конкретна цел: да насочи вниманието на шофьорите и обществото към застрашителния брой пътни произшествия, чиито жертви са деца.
И тази година осем български общини се ангажират в „Убий скоростта, спаси дете“, като всяка от тях (София, Бургас, Варна, Сливен, Русе, Благоевград, Велико Търново и Стара Загора) ще позиционира разпознаваемите стикери от кампанията върху най-забележимата мобилна платформа – тази на задното стъкло на превозните средства от градския транспорт. Преди първия учебен ден отново се предвижда обновяване на пешеходни пътеки, около оживени и възлови места, като тази година „зебрите“ ще бъдат боядисани в градовете София и Русе.
Наред с това, в националния ефир на Радио FM+ ще се включат редица популярни личности, в подкрепа на идеята, че нито една спестена секунда не струва колкото живота на едно дете. Линията на живо ще бъде отворена и за всички слушатели, които желаят да подкрепят кампанията или да изкажат мнение по въпросите и казусите, които тя поставя.
Точно тази силна обществена подкрепа направи през годините „Убий скоростта, спаси дете“ кампания със силен отзвук и инициатива, която привлича внимание със силното си и емоционално послание.
Създадената дискусия в обществото и медиите донесе на Радио FM+ и наградата „Златно сърце“ – 2018 г. в категория Информационни кампании за превенция и устойчивост. Този приз се добавя към получените вече: Почетен диплом за „Изключителен принос в служба на обществото и в развитието на радиоиндустрията в България“ на годишните награди на Световната радио асоциация NAB; Първа награда за медийна PR кампания в България (2004 г.); „Радио на годината“ (2005); Награда EMMI – 2006 – USA.