Френската марка Peugeot официално смени логото си. Новата емблема на автогиганта е герб с величествена лъвска глава.
От 1850 г. насам Peugeot има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва. Сега Peugeot представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и елегантна, дело на Peugeot Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на марката.
Лансирано през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили. В свят, който се развива все по-бързо и по-бързо, „времето“ се е превърнало в един от най-редките и най-ценните активи.
В този свят Peugeot предлага на тези, които искат да живеят тук и сега, възможността да се насладят истински на настоящия момент и да се възползват от всичко, което той може да им предложи.