Седанът и комбито на Jaguar XF не само изглеждат по-модерно, но също така могат да се похвалят с цял куп нови технологии. И липсващи такива, уви…
Годината е 2020, почти 2021, така че ще говорим за електрифициране. То идва под формата на дизелово-хибридна версия, макар и от онзи тип хибриди, които не се зареждат от контакта.
Вместо голяма батерия, на борда работи 48-волтова система, която помага за пестенето на енергията и учи 200-конната (430 Нм) котка на добри маниери.
В контраст на тенденциите при съвременното автомобилостроене Jaguar е намалил броя версии, в които се предлага колата до 28. Струват ви се много!? Преди са били 64.
Тези 28 варианта са разпределени между три двигателя – споменатия дизелов вариант с 204 к. с. (със задно или двойно предаване), както и два бензинови с 250 к. с. (задно) и 300 к. с. (двойно предаване). И трите идват в комплект с икономичен 8-степенен автоматик. Казваме чао на шестака, а също и на механичната скоростна кутия.
Интериорът е напълно адекватно оборудван като за епохата, в която живеем. Сензорният екран е 11,4-инчов и не се предлага за нито един друг модел на Jaguar. Поне засега.
Инженерите са положили сериозни усилия, така че всички важни функции да са достъпни с не повече от два жеста. Това е единственият смислен начин да се направи работещ сензорен екран, казваме ние. Браво, Jag!
Зад волана пък се намира нов 12,3-инчов екран, който може да се допълни с хедъп дисплей. Комбито е доста симпатично, седанът е изискан – избора оставяме на вас.