BMW в момента разработва следващото поколение на Серия 7. Флагманът на баварците ще се предлага с бензиново, дизелово, плъгин хибридно и изцяло електрическо задвижване, като последният вариант ще бъде най-мощният.
И четирите типа задвижвания ще използват една платформа, което само по себе си е забележително постижение на инженерите от Бавария.
Електрическата версия вероятно ще се предлага в два варианта. По-малкият ще използва задвижването на i4, което включва 80-киловатчасова батерия и около 530 к. с. Топ моделът обаче, който се явява и наследник на 12-цилиндровото 760, ще използва огромна 120-киловатчасова батерия, позволяваща пробег от близо 700 км с едно зареждане.
Неговите два или три електромотора ще предлагат около 650 к. с., поне според слуховете. Това е повече от мощността на McLaren F1. В кола без ауспух… Накъде върви светът.
Силно ни вълнува и въпросът какво ще се случи с огромните бъбреци, когато станат излишни в електрическата версия…